Reklame i de gule sider

Nogle mennesker tror, at de gule sider ikke modtager svar som andre reklame metoder og dette er sandt nogle grad men ikke helheden. Når vi taler om traditionelle gule sider, er der sikker en nedgang i antallet af mennesker vælger for reklame i det. Ifølge en nylig rapport får selv de mest attraktive reklame i en bestemt sektion ikke svar fra dem, der ringer som de plejede at få før. Tværtimod, er priserne i at placere annoncer i telefonbøger på en stige, som taler en anden, historie helt.

I virkeligheden oplever forskellige kategorier forskellige satser for tilbagegang. Ligesom kategorien advokater er seende den maksimale tilbagegang, hvor som redningstjeneste udbyderens afsnit har det samme takst. Og sektioner som mobiltelefoner, fast ejendom og møbler er vidne til en stigning på grund af den stigende efterspørgslen fra kunderne. ændring af størrelsen på reklamen eller ændre udseendet kan ikke gøre underværker mere.

Eksperter foreslår, at påberåbe sig gule sider at få kunder er ikke nok. Andre muligheder overvejes så godt sammen med det. Med internettet at nå alle hjem, bruge næsten halvdelen af internetbrugerne netto hverdagen. De foretrækker at købe ting online, fra komfort i deres hjem. Forskning bør ske på internettet for at få anmeldelser om produktet. Folk, der ikke normalt butik online, også vælger også at shoppe online som oplysninger ved at klikke på en mus. Det er lettere for folk at stole på som Gæster der bruges produktet give deres feedback om produktet efter brug det.

En forholdsvis nyere begreb er de gule sider går online. Det gode ved dem er at de er opdateret ofte i modsætning til de trykte kataloger og kan ses fra enhver del af verden. Ifølge undersøgelser foretaget, svar steg med 25 procent hvert år. Så kan dem, der er interesseret i at investere i gule sider reklame tænke på at gå online. Mapper er indsendt for søgemaskiner, som på at skrive et nøgleord eller udtryk bringer resultaterne. Små og lokale virksomheder, også kan lande på siderne bragt af resultatet. Omkostningerne ved at oprette en hjemmeside kan reddes, hvis alle relevante oplysninger om virksomheden findes i de online gule sider. Ser ud til at forny bibliotek katalogiserer, og hvis der er behov for at ændre annoncen, det er ikke et stort problem på online gule sider. Nogle starter websteder tilbyder at placere reklamer på deres gule sider gratis. Søg for sådanne websteder på internettet.

Større virksomheder kan starte deres egne hjemmesider og sted links i de online gule sider. Artikler kan være indrammet om virksomheden og kan sendes til Ezines og websteder med relation til business-området. Nogle websites også give mulighed for udstationering artikler gratis. Formålet med de gule sider er dybest set at få potentielle kunder, men det betyder ikke, at eksisterende kunder bør overses. Der tages skridt til at styrke forholdet til dem og til at bevare deres tillid ved at fastholde standarden for de produkter, der leveres til dem. Når de er helt tilfreds, prisstigningen vil ikke genere dem og de vil tale om virksomheden til folk, de kender, som vil hente nye kunder.

Formålet er at arbejde smart og vælge den rigtige metode til reklame. Hvis en virksomhed ikke er bruger en anden metode til reklame bortset fra ved hjælp af de gule sider, kan det medføre problemer og produkterne kan ikke sælge. Analysere, hvor mange penge er brugt på markedsføring annoncer i telefonbøger og vurdere, om mængden af kunder virksomhed får er ønskeligt. Når et opkald modtages fra en potentiel kunde, spørge dem, hvordan de fik at vide om virksomheden. Dette vil bidrage til at analysere hvilke reklame metode er ideel til virksomheden. Det er aldrig for sent at rette fejlen og gå til den rigtige metode.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *